Tuesday, December 28, 2010

selamat tinggal :)

hari ini hari yg terakhir kat rumah utk tahun 2010...esk dah xdpt rase lagi keempukan tilam dan bantal di rumah... sepanjang 3 bulan cuti ni mcm2 kenangan yg berbekas di hati aku... dan yg paling aku xdpt lupa kenangan yg terukir pade tanggal 21 oktober 2010 :) esk, segale2 yg baru akan aku harungi,tempat baru,kawan baru,kelas baru, sume2nyelah...actually xde byk bende pon nk cerita sbb aku rase kwn2 ex-kuantarians yg lain pon tgh rase ape yg aku rase skrg ni...mcm2 perasaan ade...aku harap sgt aku dpt sesuaikan diri kat tempat baru tu nanti... kalian, doakan aku ye... kepade mereka2 spt syuhada,dylla,kin,uza,intan,ejah,fiza and sume bdk2 kuantan yg lain gudluck ok... kalo ade mase kite hangout ramai2 ye... lagipon majoriti kwn2 kiter dpt shah alam kan so senanglah nk jumpe nnt... just kolej je lain2... kalau nk diceritakan byk sgt pengalaman yg kite dah cipta bersame2.. ececeh... lame kot kenal korg...then skrg, sume akn bwk haluan masing2...semoga berjaya kwn2... kpde kwn2 yg kat melake ni dila,sha, and nadia, korg pon nk smbg blaja balik gak kan so chaiyok2 ye... jgn nk bercinta je ea...pesanan utk diri sendiri jgk. :p korg,sorry ye sepanjang cuti ni xbyk sgt mase pon aku abeskan dgn korg tapi aku happy sgt2 sbb kalo ajk korg kuar korg on je...maklomlah sume kaki jalan...thanks kat korg sbb jadi penyelamat aku ye semalam dan ceriakan cuti aku kali ni..sayang korang sgt2 :) to my sweetheart, jage diri baik2, cuti2 ni jgn suke2 sgt, kalo keje tu elok2,gonna miss u syg :) oklah, aku nk smbg mengemas, nnt aku akn update kisah aku dekat uitm puncak alam tu plak ye... lastly, gudbye jasin, gudbye melake, welcome puncak alam!!! ceh, mcm nk terbang g oversea lak gaye aku kan..hehehe...

No comments:

Post a Comment

luahan rase