Wednesday, March 9, 2011

kecewa.

baru je lepas dpt result utk customer service pnye test tadi... dan keputusannye amat menyedihkan... aku x sangka giler akan dpt keputusan seteruk itu... yelah setakat test and quiz yg aku jwb bwt mase ni sume target markah aku mengena except this one =( even yg lain2 tu xdelah tinggi sgt pon markahnye but aku puas hati lah... tapi yg CS ni markah just atas2 pagar je... dahlah ni subjek core subjek utk course aku ni... ermm, mungkin salah aku jgk sbb xdpt nk paham soalan tu betol2... argghhhh, tension sgt, sbb tgk jwpn yg betolnye sume ade dlm kepale otak aku ni... just xsangka itulah jwpn yg dia nak aku tuliskan... but nak bwt mcm mane, nasi sudah menjadi bubur... so lps ni kenalh tackle soalan tu betul2 supaya aku x bwt lagi kesilapan yg same... sekarang barulah aku sedar yg course aku amek ni bknlah senang2 ye, byk sgt kne bace dan huraikan selain memerlukan tahap critical thinking yg tinggi... huhu... so ini baru satu test kan, ade byk lagi yg menanti so hana hazwani, cpt2lah sedar ye, kalau x nanti mati wooo result final kau!!!! pesanan untuk diri sendiri.... =)





No comments:

Post a Comment

luahan rase