Saturday, May 14, 2011

mereka :)

cuti bermula... dan kerja sudah menanti... kerja ape??? as usual lah kerje ngn my mum jek, huhu... senang xde sakit hati nk kene marah2 dgn boss...huhu...ari tu aku de post yg nk citekan pasal bdk2 yg dah indahkan hari2 aku kat puncak alam kan??? so aku godek2lah gambar2 kat dlm phone kot2 ade lah picture2 mereka menyelit, ade tu mmg ade tapi malangnye sumenye yg free hair... alorrrrrr, mcm mane nk tunjuk ni... hehe... tapi xpelah, aku cite jelah ae... first of all, SHIKIN YUNUS, not sure lah betul ke x ejaan ni :p shikin jgn marah ae, nnt lekas tua..huhu.. ok, shikin ni adalah housemate aku kat cne... bdk penang amek degree in fisioterapi... ala blaja pasal bab2 tulang tu... so sbb dy de mnayak ilmu pasal tulang dan saraf dy lah yg selalu jadi tukang urut aku kat sane.. hehe... kalau sakit2 badan sket g ketuk2 bilik dia pastu mntak dy tekan2kan blakang badan ni... kdg2 picit kpale lah.. mcm2 ar... untung aku dpt housemate mcm ni =) seronok sgt kwn ngn dia sbb dia ni jujur dan baik sgt... mula2 aku rse janggal sgt ngn housemate aku sume maklumlah baru2 kenalkan...lame2 oklah.. fun sgt!! then move on tu ika or name betulnye ZAINUR ZULAIKHA... sorry kalau spelling error, maklumlah si ika ni pon bkn bdk kos aku gak, dia amek health admin... housemate jgk... dia ni pon selalu gak jadikan shikin tkg urut part time dy...hehe... selalu rase diri comel tapi hakikatnye???? teeeeeeetttttttt.... haha, mmg comel pon :p sekampung and satu skolah dgn shikin dulu... penang mali maaa... huhu... selalu ajk aku merempit p pasar mlm pinjam moto KAK ALIN ye itu roomate aku... kak alin ni tua duat tahun dari aku...dah seniorlah jgk sbb dah part 6 and amek course environment health..see, bdk2 umah aku sume nak blaja bende pasal kesihatan2 je kan... hik2... maka mereka ni lah yg menceriakan hari2 aku kat sane... mcm biase aku xramai sgt kwn2 yg betul2 rapat kat puncak alam ni, just dorg2 ni jelah tempat aku nk ngadu masalah kalau dah xleh simpan lagi... ohhh, xlupe jgk kpd coursemate aku cik PIJA yg boleh dikatekan kemane shje aku pergi mesti dgn dia ni... moga2 xdelah gadoh2, xsanggop aku wei... dahlah ssh nk rapat ngn org kalau dah ter split, pdn muke aku!!! so semester dpn, shikin and kak alin dah xdok ngn aku lagi... maklumlah kitorg kene dok luar so prefer dok ngn classmate ar sbb senang sket nk gerak gi kelas... tapi walaupon mcm tu aku harap sgt, perkenalan kiter akan kekal abadi... bwt pija and ika, nnt kat umah baru kite x mo masam2 muke ae ... xbest =)





love u guys <3 



No comments:

Post a Comment

luahan rase