Monday, May 23, 2011

sakit =,(

kekeliruan...kepedihan...kesakitan...dugaan silih berganti...adakah aku akan kuat, aku sendiri x pasti... fikir,fikir dan fikir sampai dada jadi pedih, sebak, perut rase xselese mcm nak muntah... mata rase berat tapi entah biler boleh lelap... rase nak alri jauh2 dari segale masalah yg melanda... kepale rase nak pecah tapi kena tahan jgk... kena bende2 mcm ni jadi dkt aku je.... aku yg kena tahan segale2nye... saksikan segale2nye... biler masalah tiade penyelesaian sumenye akan tuding jari pade diri masing.... naka nangis tai kena tahan... sakit rasenye.... rase berat je... biler aku dpt buangkan sume ni dan berjalan dgn lapang aku pon xtahu... mungkin ini ujian utk aku... x semua org akan rase ape yg aku rase....  =,(

No comments:

Post a Comment

luahan rase