Saturday, August 13, 2011

2 series =))



hari ini genap umor aku 20 tahun..sobs*sobs* rase sedih plak sbb no more angka 1 kat dpn umor ni... skrg aku xkan digelar perempuan belasan tahun lagi but wanita awal 20 an... ceh, bunyi mcm goodgood je kan... haha first of all nk ucapkan terima kasih kpd mereka2 yg telah meng'wish' aku di fb and fone.. terharu sgt2... =)) ramai jgk kwn aku rupenye... haha.. xlupe jgk kpde parents aku yg telah wish siang tadi.. walaupon agk lambat especiallymy dad yg boleh lak lupakan tapi igt jgk setelah my sis mengingatkannye..huhu, tapi still jgk curik2 mase kol aku even dia tgh sibok bertugas... syg ayah sgt!! mom?? og course lah akan igt sume birthday anak2 dia so time sahur lagi dah jengah bilik dan bwt2 tnye birtday sape hari ni.. =)) 
then, terharu jgk dgn surprised yg dibuat oleh cik sayang aku yg tibe2 call aku and ckp dia dah ade dpn rumah aku!! OMG, terkejot beruk sgt sbb  sepanjang hari semalam dia layan aku endah x endah je kot.. aku text just bls mcm nak x nak je... mmg aku sakit hati giler but pandai plak dia pujuk...hehe... mmg terharu sgt dgn ape yg dia buat even sekejap je tatap muke dia but dia buat aku betol2 rase dihargai...tsk*tsk* tq sayang for the cute present that you give me.. love u very much dear !! xoxo... ceh gedik giler aku kan =p oh lagi satu yg terharu adelah, cik dylla-rus yg begitu gigih call and menyanyikan lagu happy bithday to me...huhu, since kat kuantan lagi mmg dia ni jelah yg akan dok nyanyi kat aku... but tahun ni agak sedih sketlah sbb kami masing2 jauh.. kalau dulu bolehlah jgk dia suap2 kan biskot raye kan buat ganti kek besday, now just mampu berangan2 je dia suap kek kat mulut comel aku ni..haha =p ermmm, cukuplah sampai disini dulu ye coretan aku, ak harap sgt biler umor dah bertambah ni aku akan jadi lebih matang and akan lebih tabah menempuhi segala cabaran dan dugaan yg mendatang... ceh, ayat cliche seh =p ade je sebenarnye gambar suprised semalam tapi gambar tu still kat shufy, nanti kalau dah ade pade aku akn ku upload nye ye.. wink* sekali lagi, thanks kawan utk doa2 semua.. mudah2an semuanye akan menjadi kenyataan.. amin ~ =)




No comments:

Post a Comment

luahan rase