Thursday, August 11, 2011

akhirnye...

setelah lebih dua tahun aku menyimpannye akhirnye semalam dgn hati yg penuh yakin dan tanpa keraguaan lagi aku mengambil keputusan yg banyak mengejutkan ahli keluarga dan teman2 rapat...huhu... ye, rambut yg selame ini aku jage dan simpan dgn penuh rapi telah aku potong... mula-mula mcm ragu-ragu jgk nak potong tapi entahlah, sejak dua menjak ni rase dah rimas plak dgn rambut ni..rase dah mls nk bela-bela rambut lagi... so potong jelah...saje je bwt entry ni sbb nk srh syuhada tahu yg aku dah ubah image perempuan melayu terakhir tue...hahaha...no more berlagak2 and berangan2 dpn cermin dan membelai2 rambut lagi...hehe =p so pasni bolehlah kau dan dylla tu ikot jejak langkah aku ea??? *wink*


selamat tinggal rambut menawan yang dulu ku puja-puja


mungkin yg ini lebih cool =))


p/s: gambar sekadar hiasan ye, xkan nak tunjuk yg betol plakkan, bahayo tu!! hehe



No comments:

Post a Comment

luahan rase