Tuesday, August 23, 2011

pendirian.

kenapelah perangai manusia ni byk yg x tetap pendirian??? hari ni janji lain esk ckp lain plak.. aishh,bkn setakat memeningkan kepale org but bwt org jadi ssh jgk tahu x??? aku bkn ape, aku skrg mmg tgh betul2 runsing memikirkan masalah house-mate wanebe aku ni. yelah, tinggal kurang 3 minggu je lagi semester baru nak bkak, and suddently aku dikejutkan dgn berita yg one of housemate to be xnk dok dgn kitorg sbb dapat kolej. aisshhh.. ape yg bwt aku geram sgt,kenapelah dari awal je  x bagitaw yg awk ni tgh tggu rayuan kolej, kalo dpt stay kat dlm and bukan kat luar. hari tu beria sgt, skrg boleh ckp '' sy dpt kolej so x jadi dok ngn awkawk semua". fikirlah, mcm mane nasib kami2 yg kekurangan housemate ni.. kalau ckp awl2 dah tentu kami boleh carik org lain bwt backup... hari tu ade je bdk kol rayu2 dgn kami mintak diterima utk tinggl sekali, sbb rumah dah penuh kami tolak mcm tu je bdk tu.. now, x mungkinlah bdk tu nak tinggal dgn kiteorg lagikan.. haiiii, manusia-manusia =( and yg seorang lagi ni plak kiv dulu sbb x tahu rayuan dia akan diterima ke x...


so, aku nak carik org pon susahlah mcm ni,... nak kena tunggu2 plak kan... alasan sbb dah bayar deposit!!! semuanye just fikir nk selamatkan diri msing2 sbb takot nnt things come worst to worst!! so nanti, biler semester dah bukak and dia pon dpt dok kolej yg kami empat org ni akan tergonteng-gontenglah carik housemate baru kan yg kemungkinan besar semuad dah ade tempat tinggal.. kalau kami ni kaye x pelah. x kesah pejam mate je bayar rm 165 setiap seorang utk sewa per month, not include api air lagi tu, yg jadi masalahnye kami ni bknlah anak org kaya cik kak oiii... dgn nak bayar duit buku lagi, makan lagi, duit minyak pegi kelas lagi... fikirlah sikit... aku bkn nak marah  x tentu pasal ke ape, just kenape bwt keputusan disaat2 akhir mcm ni... knpe xnk ckp awl2... tu je... ermmm, now, aku,pija, husna and ika just ammpu berdoa yg akan adelah org yg sudi replace tempat diorg tu... hope everything will be fine.

tolonglah faham situasi kami =((

No comments:

Post a Comment

luahan rase