Sunday, August 28, 2011

raye membuatku runsing.

tajuk dah mcm ape kan..huhu.. bkn ape, makin nak raye, makin dekat hari aku akan balik ke puncak alam tu dan membuatku bertambah runsing!!!now, aku xrase berape nak happy lagi sbb masalah housemate aku masih x settle :(( tinggal berape2 hari je lagi ni... aku harap sgt bende ni semua akan settle sebelom menjelang hari raye ni then baru aku rase lega nk raye puas2...persiapan raye semua dah siap just tinggal nk menyambotnye je.. tahun ni raye pertame mungkin akan disambut di kampung sebelah mak dekat kuala kubu bharu, selangor then barulah ke kampung sebelah ayah di pontian johor... tapi sampai sekarang x tahu lagi nak balik kampung biler..hehe... yelah, ayah aku kan bertugas utk negara poyo doh bunyik so cuti dia pon x tentu lagi... selalunye pagi raye kitorg mmg kat rumah je, then ptg or malam baru gerak balik kampung.. kesimpulannye, tunggu jelah raye nanti then tgk aku kat mane...huhu... kepade blogger semua selamat hari raye ye  maaf zahir dan batin :)) 


No comments:

Post a Comment

luahan rase