Thursday, January 19, 2012

end of the semester ~




yehhhhuuuu~ akhirnye tamat jgk semester 2 ni. aku rase mcm minggu lepas je aku conteng2 kat blog ni pasal nak carik housemate yg x cukup2 tu but now, everything are done and its reach the ending point for this semester.. apelah aku merepek tu kan..hehe..dah byk dah plan berlegar2 kat dalam kepale otak ni sempena memenuhi agenda cuti aku nanti... disebabkan cuti yg pendek so aku rase mcm mls je nk wat part time.. nak dok rumah, lyn korea and lyn anak buah aku yg semakin lincah dan petah tu..disamping itu, nk guna sikit duit voucher 1 malaysia yg aku dapt tu bwt beli novel...hehe.. nnt xdelah buang mase je kan dok umah... ok, seperti taon2 sudah, hajat hati sempena cuti sem ni aku nk berdiet, tapi xnaklah pasang angan2 tinggi sgt sbb dah 2 kali cuti x pnah nye berat turun, makin naik adelah =.='' huhu... oh, xlupe jgk nak melepak dan bergosiping with all my darling DILA,NADIA and SHA!!! rindu mereka sgt2!!!! harap2lah dapat buat semua bende yg aku plan ni ye :)  byk jgk kenangan sepanjang semester ni yang aku lalui bersame OCIBIAN dan yang paling terbaik sekali ialah menghadirkan diri ke kenduri kawin classmate aku, iaitu kak noi vavavoom...wah, pasni daptlah kak Noi ber''honeymoon'' puas2 dgn encik suaminye...hehe... xlupe jgk nak wish birhday to my lovely friends cik DYLLA yg sekarang tgh berbahgia kat selayang tu..huhu..aku arse kelakar sgt sbb excited nk jadi org first wish birthday dia last2 ter''advance'' and ter''wish" awl plak..hahaha what a shame :P ape2pon dylla awk dah dewase!!! hehe :D mak aiii, dah berlambak ni aku taip dan mcm lari topik plak..huhu..oklah, happy holiday semua :D semoga kite bertemu lagi disemester depan.. last but not least, moge semuanye dapat result yg gempak sempena final ni ye :D all the best!!! *wink*

OCIBIAN <3

No comments:

Post a Comment

luahan rase