Wednesday, February 22, 2012

syukur ya ALLAH




malam tadi bkn main kecut perot lagi aku sbb nak tggu result. sampai nk tido pon x boleh, xlena, nk jgk tggu pukul 12 mlm, dgn harapan yg uitm akan anta result kat email aku. aku menanti dan terus menanti sampailah jam 2.50 pagi, beratus kali mungkin refresh email kot2lah ade result tu kan, namun hampa :( mase tu, dah ramai kwn2 update kat facebook dan tweetier yg dorg dah dpt tgk result. nasib baik mlm tadi cik ezzah dgn cik sayang sudi temankan sy menanti debaran, tq guys! kalau x, tentu dah nangis2 sbb xdpt2 tgk result lagi, dahlah esknye tu aku kene kerja lagi so mmg nk sgt2 tahu result. tunggu pnye tggu tapi hampa so tidur jelah. subuh bangon still xde lagi =.= pergi kerja dgn hati gundah-gulana, mmg xlalu langsung nk mkn ke,. tibe2 dpt called dri pija, bkn main happy lagi suare dia, yelah she cam make it for the second time,  mane x happy. tapi aku ni result pon xdpt lagikan. srh pija check kan, peh berani tu srh org tgkkan kat tapi xdpt jgk sbb rumah dia tenet dah xde, mase dia check pon kebetulan ade org bukak wifi so dia tumpang sekaki, malangnye time aku nk srh dia check, org tu dah off9. sedih mak nokkk =.= then, call encik boiprend, sian dia tgh tido2 aku pakse jgk dia bangon and check akn result aku. maklumlah wifi kat kolej dia mmg laju giler so aku xkire dia kene tolong jgk! giler kejam aku, dahlah mintak tlong dia pastu asyik nk marah2 je sbb student portal jemm walhal bkn salah dia pon kan. last2 aku kate xpyah check biar aku check sendiri. sanggop kot balik umah amek lappy and broadband result pnye pasal, tapi aku still xdpt jgk check, sampailah bateri lappy kong. last2 mintak lagi tolong kat encik boiprend, hehe. x malu kan aku :P nasib baik dia ok je. dugaan lagi berlaku bile dia nak gtaw result aku tibe2 hp aku terpadam. aiyooo bateri hp pon kong same. dugaan betoiiii =.=" time break, terus pecot balik umah and cpt2 cas hp and call balik encik boiprend. then dia pon bgtawlah tentang result aku :D alahamdulillah syukur sgt ya ALLAH akhirnye aku dpt juga bgi kHabar berita yg indah utk ma dan ayah. at the same time, dpt jgk merase feeling kwn2 aku waktu sem lps tu. syukur sgt. sesungguhnye, segale penantian aku ni amat2 berbaloi :D hopefully dpt maintain result ni, tapi aku tahu semester yg akan dtg di mase2 dpn nnnt akan makin ssh but i try my best. jauh kat sudut hati aku ni, xpelah kalo dpt rase sekali je, at least merase jgk.haha. yelah, makin byk yg kite blaja makin ssh kot :) ni pon aku terkejot2 lagi ni :)kepade kwn2 yg berjaye tahniah aku ucpkan. even ade kwn2 aku yg sipi je lagi tu aku tahu diorg dah ckup happy dgn ape yg dorg dpt kerna dorg tahu rezeki dorg belom smpai which is aku phm perasaan mereka sbb sem lps  aku dah rase =) byknye aku berceloteh, oklah salam~ ^.^

No comments:

Post a Comment

luahan rase