Thursday, March 1, 2012

eh aku minat najwa latif???

haha,tajuk entry mcm nak mintak pelempangkan?? actually xde ar minat benor pon dgn si gadis come lote ni, just tibe-tibe rase mcm tersuke plak lagu carta hati tu =P ok, aku taw mesti ramai gelakkan kan aku sbb aku minat najwa latif =.= eh bkn minat dia tapi lagu dia lah. aku taw agak "lame" disitu sbb lagu tu dah lame kot ke udare but skrg baru aku nk minat bagaikan.. haha.. mungkin sbb setiap kali drive kete, lagu ni je yg keluar so aku pon rase lagu ni mcm best. kalau shufy tahu ni sure dia gelakkan  aku sbb suke kat lagu-lagu si najwa ni =.=" yelah, aku selalu kutuk dia sbb minat artis bdk skolah ni =P eh lagu-lagu??? tak lah, lagu ni je, cinta muka buku i x minat :P hehe. ok, nk bagitahu pasal ni je. skrg mood tgh serabai giler sbb skrg ni aku tgh busy dgn keje plus satu kejadah brg pon belom packing lagi tok buat balik puncak tu!! dushhh, sgt malas nak balik sane =(( harap sgt keajaiban berlaku dan cuti dpt di"extent" ok, aku tahu xtak mungkin tu, so kbaiiii~ eh lupe assalamualikum semua =) layan jelah lagu kat bwh ni ea *wink




 p/s: sebenarnye not bad pon bdk ni nyanyi, bak akte org, xdgr maka x suke :P hehe

No comments:

Post a Comment

luahan rase