Sunday, February 5, 2012

till the end~

salam :)
okay, kali ni xnak cerite panajng just nak post gambar-gambar gedik santai aku dan kesayangan ku =D picture kali ni sume ade water mark sbb nak elakkan dari dicurik oleh insan2 yg giler bayang =p tuuiiii, mcm aku ni ramai peminat plak kan, actually bkn aku pon, but one of my buddies ni ade org dengki dgn dia dan telah meng''hack'' akaun fb dia so aku kenelah ltk water mark spaye si hackers yg busuk hati tu xdpt nak post2 gambar cik dila ni lagi =)  lets us start, picture2 ni sume kami ambil spnjg cuti kali ni..so layan ye :D

part1 
: gambar2 ni sume diambil mase aku, dila and nadiah pergi kenduri kawin kakak miera which is classmate time skolah menengah dulu... actually, lps je abes kenduri kami ade pergi bwt photoshoot mengejut dgn cameraman peribadi aku kat klebang, poyo ko hana cameraman peribadi bagai :P tapi picture tu semua belom dapat lagi so xdpt nak publish kat sini. nanti kalo dah dpt akan aku tembelkan disini =P 

gambar febret aku ni, tapi cian dila:(

miera dan nadiah :)

apelah yg rancak sgt ni smpai serius gler muke aku :P

love them <3

haruslah ade gmbr pengantin kan :)




part 2:
gambar2 ni masih fresh sebab baru diambil beberape jam yg lalu. sgt2 seronok sbb semua kesayangan ade tadi.  si sha  yg dok jauh kat oversea tu balik jasin jgk :P maka tanpa berlengah lagi tros plan dgn yg len utk bwt gathering. bajetlah gathering bagaikan padahal pergi lepak and makan2 kat Berkat Salam Bukit Katil tu je kot =P tapi sebelom tu, kitorg singgah mydin jap sbb cik gorgeous nadiah tu nak bayar broadband sbb mlm ni which is skrg ni dia tgh bertungkus lumus menyiapkan assignmnet nye...haha... oh, xlupe jgk nak kongsi kat sini, mase kat mydin tadi ade festival makan2 which is percubaan membuat yee sang terpanjang di Malaysia. mmg panjang sgt pon yee sang tu. eh jap2, betul ke yee sang name dia??? kalo salah maap ye :P ramai sgt org, sbb dapat mkn free. bkn setakat dpt makn yee sang malah capati jgk ade. huhu. tapi kami x makan pon kat situ sbb org ramai sgt dan berator pnjg sgt  tok mengambil makanan tu :) lagipon tujuan utama bkn nk mkn2 kat situ ponkan. ok lah, lynkan jelah gambar2 ni ye *wink*

aku sgt ''besar'' compare dgn mereka :(

ala tomey-tomey :P 

gegau!! nad ni, xpandai amek gmbar ar :p


best buddies ever <3

sha and dila <3

yee sang terpanjang

dan mereka lagi =D

best memories ever <3



p/s: korg, lps ni picnic jom??? :P lupe nk discuss tadi kan *wink





No comments:

Post a Comment

luahan rase