Monday, January 30, 2012

digi easy prepaid :D

haha...ntah ape2 je kan tajuk entry aku tu...sebenarnye aku teruja nak promote bende alah ni...ok2, aku tahu dah ramai org pakai digi easy ni then aku barulah nak gunakan...sgt not up to date uoolzzz...tapi aku mmg gayat giler jgklah...huhu...maxis and celcom mmg aku dah gna tapi digi ni takot2 je nak guna sampailah  fikir byk kali barulah brani nk bertukar...aku rase setakat ni inilah plan prabayar yg cukup2 murah utk org yg berkapel mcm aku ni...huhu...nak guna line x mampu beb!! maklumlah student lagikan...kalo dila byk entry ni mesti tersenyum lebar dia sbb akhirnye aku ikot pon saranan dia...maklumlah, aku dgn si shufy ni mmg suke sgt bergayot...kdg2 dlm seminggu dkt 3 4 kali topup =.='' sangat membazirkan...yg kesiannye si shufy lah, asyiklah nk kene call aku...yelah setakat ni dia je yg bergaji :P but lps ni dia dah nk sambung study so kenelah berjimat cermatkan =D xkan nak bergantong kat duit ptptn dan parents je...hehe..so kenalah  jadi bijak =D tak nak cerite panjang lagi, cube korg tgk plan digi easy prepaid ni :-



kalo nak lebih jelas boleh pergi ke link ini DIGI EASY dan yang kat bawah ni plak super buddyz utk call and sms free for all the days~



p/s: so, murahkan??? walaupon begitu no maxis still on, xkan nye aku buang kerna sudah 6 tahun bersame :D


No comments:

Post a Comment

luahan rase