Wednesday, April 25, 2012

akitiviti cuti sem~

list ape yg aku buat sepanjang start cuti sampailah ke hari ni:

1) balik dari puncak naik bas S.E Super Express boleh plak same ngn pija :D tapi lambat sketlah smpai melake sbb bas tu berhenti gak lame jgk kat seremban tu.

2) sampai2 je MC, encik supi dah tggu ketibaan gadis comey dia nie..cewaah :p sbb aku lapar teramat sgt terus je jln kaki p Tesco perkena ayam penyet:D sambil2 tggu my little sis dtg jempot balik jasin. mase tgk2 melantak tu nana kol ajk p klebang minom coconut shake. aku ngn shufy on jelah kan :)

3) sampai coconut shake klebang minum2 pastu biler perot masing2 dah kenyang bdk2 ni request nak pergi pantai plak nak snap2 picture.

4) kat panti ni, adam buat hal nak berdokong je, dia takot tgk kuda plus xnak jalan atas pasir sbb xmo kaki kotor,geli katenye,aishh,aku sabar jelah nasib baik ade cik sayang boleh gilir dokong dgn dia.

5) shufy ajk bdk2 ni pergi muzium kapal selam plak, dorg ni on jelah sbb dah lme x berjalan2 kat negeri sendirikan, bkn main suke lagi. aku jgk yg kene dkong adam kehulu kehilir!

6) singgah tmn mainan jap, adam dari smpai2 pantai lagi dah merengek2 nak p situ, dia dah ternmpk tmn mainan tu sebelom kami sampai pantai lagi. layankan jelah~

7) balik rumah x sampai setengah jam, then siap p banda hilir, ayah book hotel kat situ, mlm tu aku,ma,ipie and ana tido situ tmn ayah smabut hari polis.

8) tgk konsert kat padang DP, adelah jgk artis yg agak popular wat persembahan, dato ct,dina, nana af,shamsul ghau-ghau and ali mamak.

9) pagi esknye tgk pertunjukan udara PDRM

10) sebelom balik rumah singgah PC fair jap kat mitc!

lps je pade 2 hari yg memenatkan tu, smpai skrg ni aku xkeluar p mane2 pon lagi. uhuk3 :( nak pergi dating my yayang bz sgt dgn test and presentation. kwn2 plak majoriti yg dok jasin ni bkn bdk uitm so diorg x cuti dah. sobs.sobs.sobs. ma and ayh pon sibok keje so mmg xde sape2lah boleh dibawak pergi berjimba. tgklah nnt, kalo ade aku pergi mane2 ke aku update ae. assignment pon byk ni satu pon aku x usik lagi. malas bebenau!!




p/s gambar byk sebenarnye tapi aku mls nak upload..huhu..tenet mmc sipot!!

No comments:

Post a Comment

luahan rase