Thursday, May 3, 2012

tempat baru.

assalamualaikum semua :)
now,aku dah selamat tinggal di kolej reflesia 6, sbnarnye amat berat hati nak keluar dari rumah sewa kami yang super duper awesome tu, tapi nak buat mcm mane, keadaan memakse, just sbb xde persepakatan maka inilah jadinye. sungguh, aku sgt sedih mase tgk rumah sewa kami tu dah xde lagi brg2 kami semua. sayu sgt :( but what can i do? ingat dapatlah stay kat rumah tu smpai part 6 nnt tapi nmpknye harapan tinggal impian je. dok kat kolej ni mcm biaselah, agak bosan sketlah sbb xde tv bagaikan, nak keluar p amek angin pon mcm xde mood je. kalau dulu mase sem satu,semua org kite kenal kat dalam rumah tu but now, x lagi, masing2 buat hal sendiri. aku just kenal roomate aku, which akak senior part 6 and pija je. sedih sgt xdpt satu bilik ngn pija and ika palk kene campak kat rumah lain. ok, kat sini sgt aku menyampah and geram dgn pihak admin kolej ni. konon xde rumah yg kekosongan utk 3 org, padahal berlambak je! aku tahu, dorg sgt malas nak buat kerje, nak carik kunci bagai, yang dorg tahu makan je!! ishh,mmg mcm tu agaknye kot kalo org kerje2 mcm tu. tgk xpasal2 dah aku dah stereotype kat makcik2 kerje opis goverment mcm tu kan. tapi itulah realitinye. oklah, nanti aku upload gmbar time kami pindah2 tu ye. skrg sgt busy,assignment tersangatlah byk!! stress ahkak!

No comments:

Post a Comment

luahan rase