Saturday, October 22, 2016

Jatuh

Jatuh

Bila jatuh dah terduduk baru tahu rasa sakitnya hati mcm kena siat2 dgn pisau..pedihnya hanya Allah yang tahu.. Rase keseorangan sbb tak mungkin org dapat rasa apa yang aku rasa.. mujur kau datang disetiap saat aku berduka, kau hadir hulurkan tangan utk kesat air mata.. Aku malu sbb pernah buang kau mcm sampah tapi kau ttp kutip aku yg perangai mcm celaka ni.. malu tak usah nak cakap tapi kau tak pernah salahkan aku.. Bagi kau apa yg jadi adalah teguran yg Maha Kuasa supaya aku tak leka lagi.. Semua yg jadi ada hikmahnya.. Dulu aku hancurkan hati kau mcm pasir skrg bila jadi kat diri sendiri kau dtg tolong tampal lagi, Allah nikmat apa yg kau bagi ni..Semoga apa yg jadi ni pengajaran buat aku, pengajaran paling berguna, jgn sbb nmpk kaca bersinar2 jauh seberang laut permata depan mata aku campak tepi.. Semoga hati ini tak salah buat perhitungan... Dan aku akan perjuangkan apa yg aku dapat ni sampai bila2  sbb tak semua org layak dpt 


peluang kedua.. 

No comments:

Post a Comment

luahan rase