Saturday, December 24, 2016

2016 yang "manis"

Assalamualaikum

Tinggal 7 hari lagi utk kite masuk tahun 2017, bagi aku tahun 2016 mengajar aku banyak benda, paling mencabar dan mungkin paling menyakitkan. Why?? sbb tahun ni aku rasa semua benda, rasa ditipu,dipermainkan  rasa di khianati.. Yes, aku bukanlah baik sangat banyak benda lagha aku buat dan mungkin ini adalah salah satu balasan untuk aku igt yg Tuhan tu ada selalu..Jangan pernah mendabik dada. Bila diuji mmg masa nilah baru sedar byk khilaf dan dosa dah kau buat.. Tapi aku percaya. apa yang jadi ni banyak mengajar aku erti kehidupan yg sebenar.. 2016 tahun yg paling mencabar aku rasa.. but im so lucky masih ada insan-insan yg terus percaya dan sokong aku.. tak pernah tinggalkan aku walaupon sekejap.. Terima aku seadanya dan support aku untuk terus hadap dugaan yg datang ni.. kalau ikotkan ramai lg yg diuji lebih teruk dari aku.. cuma aku harap 2017 nnt beri byk kebahgiaan and lembaran baru utk aku menuju kebaikkan..Letak Allah no 1 dan dia akn jaga kita dengan sebaik-baiknya.. peaceee

No comments:

Post a Comment

luahan rase