Saturday, January 28, 2012

jalan-jalan hati girang =D

salam everybody :D
sebelom start all the story, peringatan utk semua kerna ini adalah entry gedik, kalau x suke jgn teruskan bacaan anda :)) ok, hari ini aku rase happy sgt sbb bukan takat dapat berjalan2 dgn si jantung hati malah dapat sopink dgn heaven skali...huhu...best sgt!!! dah lame sgt x keluar dan membeli belah dgn byknye but hari ni terlepas jgk gian nk buat tu semua....maklumlah semester pon dah tamat so purse mmg nipis gilerrr =.='' nasib baiklah hari ni hari bertuah aku maka dapatlah bershopping2 dgn cik sayang aku tu =D ermm, hari ni kan dah 28 januari bersamaan dgn besday mak aku yg ke 48 hehe...mude x mak kite??? =P so tadi sempat jgklah carik hadiah utk my mum and adam yg besday dia 2 hari sebelom besday mak aku =D nampaknye mak aku and adam suke dgn hadiah yg telah kami pilih itu..huhu...alhamdullilah lah kan...kepade si jantung hati thanks ye sbb blanje sy mcm2 hari ni..rase mcm xterbalas je, xpe, nnt saye dah kerje sy plak blnje awk okeh?? *wink* skrg mmg xmampu sgt2,maklumlah student kan, tambahan plak cuti sem kali ni mls nak buat partime so mmg ongkos nye xde masuk langsung..but saye nak berniage tau..huhu...niage ape, kite tggu next entry yep =D daaaaa~


si jantung hati hempedu :)) suke buat muke pelik2!!


we all love u mum!! muaahh :*






p/s: xdelah rase gedik sgt kan2???? :P

No comments:

Post a Comment

luahan rase